23. januar 2023 - 17:04 Der er 7 kommentarer

domæne til office 365

hej vi har office 365 og en E-mail hos dem som hedder xxxxxxx@onmicrosoft.com og vi vil lavet så dan hedder xxxxxxxx@xxxxxx.dk eller com  hvor vi har funnet denne her https://www.cloudflare.com/plans
kan den snakke sammen med office 365 men de poster office 365 har
Avatar billede leif Seniormester
31. januar 2023 - 21:39 #1
Hvis du kan ændrer DNS for et domæne kan det pege på O365

CloudFlare er blandt andet en DNS service så ja det sagtens bruges (jeg bruger vel CloudFlare på +30 domæner hvor en række peger på O365)

Men først skal det ønset domæne være registreret ? Du kan hos CloudFlare ikke registrere nye .dk
31. januar 2023 - 23:44 #2
okay men de free ugave de har er det ikke hvor man skal ind så fornye hele tiden
Avatar billede leif Seniormester
01. februar 2023 - 05:53 #3
Deres Free er blot at du ikke har adgang til alle funktioner.

Domænet du ønsker skal stadig fornyes og betales for.

Men du kan også lade Microsoft håndtere din DNS
01. februar 2023 - 12:30 #4
hvordan kan man det Microsoft håndtere  DNS
Avatar billede leif Seniormester
01. februar 2023 - 17:48 #5
Har du et domæne du vil bruge til det eller skal det registreres først ?

Hvis det skal være er .dk skal du først via en registrator fx one.com, simply.com eller lign.

Skal det ende på .com kan det købes direkte vis Microsoft.
02. februar 2023 - 11:28 #6
.dk

men one.com kan de snakke sammen med officed 365
Avatar billede leif Seniormester
02. februar 2023 - 14:58 #7
Alle steder du kan redigere i DNS kan arbejde sammen med O365, men der er også ting som skal laves i O365 før det hele virker.

Men med mindre du har styr på DNS og O365 og administration af dette vil jeg måske anbefale dig at hyre nogen som kan klare det for dig.