Avatar billede Uvanga Ekspert
24. januar 2023 - 11:01 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Windows 10 Backup med File History

Jeg er i gang med at konfigurere en Windows 10 Backup med Windows File History. Det går sådan set problemfrit, men når jeg vil se backup på det drev jeg har valgt, vises den ikke.. Hvordan får jeg backup at se?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2023 - 12:06 #1
Bruger ikke file history men kan filen måske være skjult så man ikke ved fejl sletter den?
Du kan prøve at gå i kontrol panel og gå i indstillinger for stifinder og her sætte det til  at vise skjulte filer og mapper. Måske det så blevet synligt?
Avatar billede INK Ekspert
24. januar 2023 - 12:52 #2
Hos mig dannes en folder, der hedder FileHistory. Denne indeholder datafiler men ikke systemfiler. I kontrolpanel under Filhistorik står der "filer senest kopieret 24-01-2023 12:46"
Avatar billede poko1 Ekspert
24. januar 2023 - 14:10 #3
Hvis du har oprettet det så ligger det som #2 skriver under kontrolpanelet!
Du kan også finde det ved at skrive det i start under søg!
Avatar billede Uvanga Ekspert
24. januar 2023 - 17:17 #4
Tak for alle indlæg, som hver især bidrog til løsning af udfordringen.
Jeg fandt gendannelsesfil i folder som anvist ovenfor👍
ad#2
Det lyder som om du anvender denne funktion, så lige et spørgsmål:
Har du erfaring med gendannelse af filer med File History? Og mener du det er et godt værktøj??
Den laver jo som standard backup hver time, i al evighed.