Avatar billede hobro Juniormester
25. januar 2023 - 17:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Slå lyd fra

Min computer siger ”connected” når den tænder og ”disconnected” når den slukker. Kan denne lyd fjernes
Skyldes måske en tilsluttet bluetooth højtaler.
Slukker jeg højtaleren siger den ikke noget, men tænder jeg den igen siger den ”power” on og ”connected”.
Har ”set” under div. lyd indstillinger mv. men kan ikke finde noget.
Avatar billede klaudi Ekspert
25. januar 2023 - 18:08 #1
Det er ikke din computer der siger det!
Det er en funktion i BT højtaler, der fortæller at der er "hul igennem til pc", kik i manual til den, måske det kan deaktiveres.
Avatar billede hobro Juniormester
25. januar 2023 - 18:20 #2
Tak for svar, men det er en så lille og billig BT højtaler uden manual, at denne mulighed ikke findes. Kan der evt. være noget man kan afbryde i højtaleren, hvis man løsner låget?
Avatar billede klaudi Ekspert
25. januar 2023 - 18:25 #3
Det tror jeg ikke der er, det er programmeret ind i elektronikken, så der er nok ikke noget at gøre!
Avatar billede hobro Juniormester
25. januar 2023 - 18:37 #4
Tak for svar