Avatar billede Peter Forsker
05. februar 2023 - 11:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kommentarer i Facebook åbner i nyt vindue ??

Hej eksperter
Min, og sikkert alles kommentarer i Facebook er begyndt at åbne i et nyt vindue, og jeg synes det er lidt træls.
Jeg synes jeg har ledt alle steder i indstillinger, men har ikke kunnet finde noget
Er her andre der synes det er træls, og har fundet indstillingen til at slå det fra
Avatar billede klaudi Ekspert
05. februar 2023 - 12:31 #1
I was trying to find an answer to the issue today and apparently it's not a "problem" it's a "new feature".
One that we CAN'T disable for some reason.
Supposedly this new "feature" is supposed to make things easier for people who have scrolled down many pages in their feed and see a notification that someone has responded to a post or comment they've made.
If they click on the notification they end up at the top of their feed again and have to scroll all the way down again.

Google oversat:
Jeg prøvede at finde et svar på problemet i dag, og det er tilsyneladende ikke et "problem", det er en "ny funktion".
En som vi af en eller anden grund IKKE KAN deaktivere.
Angiveligt skal denne nye "funktion" gøre tingene lettere for folk, der har rullet ned ad mange sider i deres feed og ser en notifikation om, at nogen har reageret på et opslag eller en kommentar, de har lavet.
Hvis de klikker på notifikationen, ender de i toppen af deres feed igen og skal scrolle helt ned igen.
kilde:
https://www.reddit.com/r/facebook/comments/xf3fb0/comment/j754dpx/?utm_source=reddit&utm_medium=web2x&context=3
Avatar billede Peter Forsker
05. februar 2023 - 12:51 #2
1000 tak for svar, jeg har nu også læst siden du henviser til