Avatar billede overloaded Mester
18. februar 2023 - 13:12 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge ind på e-boks eller mit.dk

Hej Eksperter, kan ikke logge på e-boks eller mit.dk med MitID.
Hver gang jeg prøver at logge ind med MitID, får jeg meddelelsen om at der er sket en teknisk fejl.
Har prøvet med Firefox, Chrome og Edge som browser.
Kan godt logge på min netbank, så det er ikke MitID den er gal med.
Avatar billede Peter Guru
18. februar 2023 - 13:33 #1
Man kan kun bruge NemID for tiden i forbindelse med e-boks.
Avatar billede valby Ekspert
18. februar 2023 - 13:34 #2
Det kan jeg heller ikke, der er fejl på borgerservice - igen.
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. februar 2023 - 13:52 #3
Jeg har lige prøvet at logge ind på både borgerservice og på e-boks. Der var ingen problemer😮 men det er nok en undtagelse!
Avatar billede poko1 Ekspert
18. februar 2023 - 14:36 #4
Jeg var på Mit Id Eboks for 1½ Time siden uden Prob:
Avatar billede overloaded Mester
18. februar 2023 - 14:40 #5
Hver gang jeg prøver at logge på får jeg at hvide at er opstået en teknisk fejl.
Avatar billede overloaded Mester
18. februar 2023 - 14:53 #6
Kan godt logge på med nemid men ikke med MitID.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. februar 2023 - 15:55 #7
Jeg tror der er forskel på hvilken metode man bruger når man logger på. Jeg og andre i familien bruger kodeviser og den et der faktisk sjældent fejl på når man bruger denne
Avatar billede Peter Guru
18. februar 2023 - 16:22 #8
Jeg kommer kun til NemLog-in siden som meddeler mig, at der er sket en teknisk fejl når jeg har skrevet mit brugernavn. MitID appen når ikke at komme i brug - testet med to browsere.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. februar 2023 - 16:45 #9
udlandet morer sig med DDoS angreb på flere store virksomheder i DK - så det er lidt op til at komme på i det rette øjeblik.
Avatar billede bjarnehansen Mester
19. februar 2023 - 15:45 #10
jeg kan ikke logge på eboks eller mit.dk eller netbank
mitid skriver på deres hjemmeside mitid kører uden problemer
Avatar billede hjolsen Ekspert
19. februar 2023 - 15:55 #11
Jeg har fornyligt haft en pc forbi , som godt kunne logge på feks eboks og bank med MitID , men en anden side hvor der også skulle bruges MitID  fejlede , det viste sig at uret på denne PC gik ca 2 min forkert, da det blev rettet virkede alt !
Avatar billede claes57 Ekspert
19. februar 2023 - 16:14 #12
#11 - fortsat. I Indstillinger / Tid og sprog bør man have 'Indstil klokkeslæt automatisk' og 'Tilpas automatisk til sommertid' slået til.
Det laver et minimalt opslag på time.windows.com få gange pr uge, og sikrer, at tid og dato står korrekt.
Avatar billede hjolsen Ekspert
19. februar 2023 - 16:27 #13
#12  Det var faktisk slået til på nævnte PC , måtte forbi den "gamle" metode i kontrol panel før det virkede !
Avatar billede bjarnehansen Mester
20. februar 2023 - 08:29 #14
en opdatering som sagt kan jeg ikke logge på eboks, mit.dk, netbank hos danske bank men hos nordea kan jeg godt mærkeligt
Avatar billede overloaded Mester
20. februar 2023 - 11:06 #15
Der er vel ikke andet at gøre end at vente på den næste opdatering, og se om det løser problemet.