Avatar billede TTA Seniormester
24. februar 2023 - 16:41 Der er 10 kommentarer

Kan ikke se egne opslag på Facebook

Jeg er på nippet til at miste forstanden her....

Jeg er (var) medlem af en privat familiegruppe på FB. Indtil i dag.... Hvor jeg ikke længere kunne se opslag i gruppen, ud over 3 gamle opslag fra 2021, lavet af et familiemedlem. Nye opslag kan jeg KUN se, hvis de popper op i mit feed - den kan IKKE fremsøges i gruppen. Jeg kan godt selv lave opslag i gruppen (hvor jeg endda er administrator) - jeg kan bare ikke få lov at se opslaget bagefter! Ej heller se kommentarer.

Det har så bredt sig, så jeg nu heller ikke kan tilgå mine egne opslag i andre grupper. Jeg får en fejl om at indholdet ikke er tilgængeligt. Men ALLE ANDRE kan godt se læse og kommentere mit opslag. Men jeg kan ikke agere på dem, da FB ikke vil give mig adgang.

Jeg prøvet at slette FB-appen fra telefonen. Geninstallere den. Genstarte telefonen. Ændre password. Kort sagt, alt. Der er bare intet der virker.
Facebooks support er ubrugelig, idet den - uanset hvilket problem man søger om svar på - altid henviser til et community, fyldt med millioner af andre frustrerede FB-brugere.

Hvad f.... er der galt!? Og hvad gør jeg?
Avatar billede Sanne Praktikant
24. februar 2023 - 22:46 #1
Jeg har fuldstændig samme problem og det begyndte i dag. Det er alle grupper som jeg er medlem af. MEGA træls🤯
Avatar billede TTA Seniormester
24. februar 2023 - 23:07 #2
@Sanne
Interessant! På den ufede måde.... Har du oplevet noget andet underligt i tiden op til det? Jeg fik for et par dage siden at vide at min konto var spærret, og måtte bruge en rum tid på at overbevise FB om at min konto v a r min konto.
Avatar billede Sanne Praktikant
24. februar 2023 - 23:21 #3
Nej synes ikke der har været noget, som kan være oversag til det. Læste mig frem til på fb at man kan blive "spærret" hvis man laver mange opslag i en gruppe. Jeg er admin. på siden, så har jo (selvfølgelig) lavet en del opslag. Men tænker der burde være kommet en notigikation fra fb, hvis dette er tilfældet og det burde vel ikke have indflydelse på andre grupper, jeg er medlem af🤷‍♀️
Avatar billede TTA Seniormester
24. februar 2023 - 23:28 #4
Det virker også på mig som om det er nogle helt tilfældige (og meget få!) brugere, det går ud over. For jeg har heller ikke fået nogen besked om spærring eller lignende.
Avatar billede Sanne Praktikant
24. februar 2023 - 23:42 #5
Hvordan fik du så rettet det??
Avatar billede Nybruger Praktikant
25. februar 2023 - 13:04 #6
Hej. Jeg har samme problem. Jeg kan ikke længere se mine opslag i mine grupper, som jeg iøvrigt er adm for. Opslagene kan medlemmerne se, bare ikke mig. Det begyndte igår. Jeg har skrevet til FB to gange, men ikke hørt fra dem. Har nogen fundet en løsning? Vh. M
Avatar billede TTA Seniormester
25. februar 2023 - 13:11 #7
@Sanne
Der gjorde jeg ikke! Jeg kan stadig ikke se mine opslag, eller andres kommentarer. Jeg har skrevet til Facebook adskillige gange, men de reagerer ikke.
Avatar billede TTA Seniormester
07. marts 2023 - 13:01 #8
Er der nogen af jer, for hvem problemet er blevet løst/er gået væk af sig selv?

Problemet vedstår for mit vedkommende. Utallige henvendelser til Facebook har ikke givet nogen respons. Men skriver man en krænkende kommentar/et politisk ukorrekt ord i en debat - så reagerer de på få minutter....!
Avatar billede Nybruger Praktikant
07. marts 2023 - 13:50 #9
@TTA
Jeg har også skrevet adskillelige gange uden nogen respons, men min FB virker i dag som den skal👏👏👏 Jeg håber, at din/jeres også pludselig bliver normal igen. Vh. Nybruger
Avatar billede TTA Seniormester
07. marts 2023 - 13:59 #10
@Nybruger
Min virker pludselig også som den skal - en bruger i et andet forum fortalte hans FB var blevet normal for et par timer siden, så jeg tjekkede lige igen!