Avatar billede Peter Olsen Seniormester
28. februar 2023 - 09:05 Der er 12 kommentarer

Der kunne ikke opnås adgang til ...

Er der nogen der ved hvorfor dette sker når jeg vil søge på min mobil. Jeg kan ikke søge på et udvalgt ord!

Se billede. https://imgsh.net/a/FjCmLiA.png
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2023 - 10:50 #1
Er det fra browser du søger?
Avatar billede Peter Olsen Seniormester
28. februar 2023 - 13:21 #2
Ja?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2023 - 17:52 #3
Iphone ellet Android?
Har du prøvet en anden browser?
Avatar billede claes57 Ekspert
28. februar 2023 - 18:55 #4
prøv en gang til - men uden at markere parenteser.

l-ascorbinsyre giver i google https://www.google.com/search?q=l-ascorbinsyre
og du skal lidt ned på listen for at får l-.... opslag med.
Avatar billede Peter Olsen Seniormester
01. marts 2023 - 09:43 #5
#3 Android. Det fungere i Edge, men jeg vil helst bruge Chrome browser #4 Ingen forskel om der er parenteser eller ikke. Har prøvet at afinstallere og genstart - ingen effekt.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. marts 2023 - 12:17 #6
#5 hmm det virker på min Samsung i Samsung internet. Har kun denne browser på min telefon.
Har du forsøgt at slette browser data? Ved godt du har installeret om men jeg ved at man ikke kan udelukke genbrug af data.
Avatar billede Peter Olsen Seniormester
03. marts 2023 - 16:11 #7
Har prøvet at slette browserdata uden resultat
Avatar billede Paul Marshall Praktikant
06. april 2024 - 10:23 #8
Hej @Peter, fandt du en løsning? Jeg oplever præcis det problem på min google pixel android telefon.
Mvh Paul
Avatar billede Peter Olsen Seniormester
06. april 2024 - 11:52 #9
Hej det virker ikke 😉.
Avatar billede Paul Marshall Praktikant
06. april 2024 - 12:09 #10
Ok øv, tak for hurtig opfølgning 😊,

Det er nærmest umuligt at få noget fornuftigt ud af at google: "google chrome søgning fejlbesked: der kan ikke opnås adgang til netværket"..... hvilket desværre er forståeligt når man tænker over indholdet. 😏
Avatar billede Erik K Ekspert
06. april 2024 - 18:02 #11
Jeg har en Pixel telefon og bruger Chromebrowser og her virker det fint, men det hjælper jer jo ikke.

Har I prøvet med en genstart af telefonen?
Avatar billede Paul Marshall Praktikant
07. april 2024 - 08:54 #12
Jeps tak og af og installation osv. uden held.
Der er nok brug for hjælp fra een der har prøvet det specikke problem og afhjulpet det - se det billede Peter lagde med op. 😊