Avatar billede ranni Forsker
11. marts 2023 - 15:41 Der er 10 kommentarer

Bluetooth er forsvundet

Hej.
Jeg blev nødt til nulstille mit Win 10.
Mine programmer forsvandt selvfølgelig, men Bluetooth forsvandt også !!!
Jeg søgte Bluetooth hos LENOVO og INTEL downloadede og instl. . . tror jeg, men jeg har stadig ikke bluetooth i mine høretelefon, mens konen ser gamle danske film på Demens- kanalen (Charley)
Hvad gør jeg forkert ??
Vil en dongle til knap 100 kr. løse mit problem ??
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2023 - 15:56 #1
Ja, desværre når man nulstiller er dette desværre omstændigheden.

Måske, næste gang, kan du bare vælge at opgradere. Det plejer at løse et problem også med at beholde alle programmer, filer og indstillinger.

Mit råd vil være at finde dit Lenovo model eller installere dine drivers

https://pcsupport.lenovo.com/dk/da

-Du kunne installere deres "Lenovo Service Bridge" og lad den finde dit Lenovo model, hvis det virker. Her kan den forevis siden af softwares og drivers du mangler. Og du kan prøve automatiseret installering, hvis det virker.

Det virker ikke på mit når der er begrænsninger for tredjeparter.

Du kan indtaste dit model og dette findes normalt fra Lenovo pakken og i et label af dit Lenovo enhed. Er dette bærbar, er det på bunden m.v.
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2023 - 15:56 #2
Hvis du har opgraderet dit WiFi / Bluetooth, er det bedst at hente dette fra producenten.
Avatar billede ranni Forsker
11. marts 2023 - 21:10 #3
Jeg har fulgt linket LENOVO, downloaded BRIDGE og prøvet at instl.  , det går i stå ved instl. og der sker ikke noget som helst.
Vil en sådan
https://www.av-cables.dk/bluetooth-usb-dongle/usb-bluetooth-mini-dongle-v5-0.html
løse mine problemer, så vil jeg ikke bruge flere timer på dette problem.
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2023 - 21:46 #4
Igen, du burde vide hvilken model du sidder med og kan sagtens indtaste det manuel og søge på den model og installere dine drivers.
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2023 - 22:05 #5
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2023 - 22:07 #6
Jeg kan ikke lide denne, men den vil kunne sørge for det samme som Lenovo System Update og findes på Microsoft Butik som "Lenovo Vantage".

https://support.lenovo.com/dk/da/videos/vid500028
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2023 - 22:09 #7
Her er linket fra Microsoft Butik for Lenovo Vantage:
https://apps.microsoft.com/store/detail/lenovo-vantage/9WZDNCRFJ4MV
Avatar billede ranni Forsker
18. marts 2023 - 21:01 #8
TAK til jer , der prøvede at hjælpe med mit problem.
Jeg har fulgt alle jeres links og fundet nogle muligheder på både Intel og Lenovo siderne.'
Jeg har downloaded og instl.
Instl. foregik som det sædvanligvis foregår, men der skete ikke noget som helst.
Søgeordet Bluetooth viste ikke noget som helst.
Jeg købte så en Bluetooth USB  dongle, den viste sig på netværk , men ville ikke parre sig med noget som helst.
Jeg starter så min nye PC, hvis jeg vil høre glad New Orleans Jazz i stedet for min kones  gamle danske film.
TAK til Jer.
Avatar billede ranni Forsker
25. marts 2023 - 10:20 #9
HOV !!  !!  ??
Hvad er der sket ???
Jeg havde opgivet , at få Bluetooth tilbage på denne PC og intet har gjort.

Nu !!

Er der pludselig Bluetooth tilbage med forbindelse til printer/TV/forstærker/høretelefon som før ?????????
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2023 - 11:27 #10
Det kunne sagtens havde været opdateringer har hjulpet eller indstillinger som bare venter at blive aktiveret, eller hvis ud har hurtig knap at det ikke virkede?

Det er svær at sige noget om når man ikke er tilstede for at hjælpe 🙃👍