Avatar billede DSP Praktikant
12. marts 2023 - 18:32 Der er 2 kommentarer

Bedste køb af facebook følgere?

Hej. Hvorhenne får man de bedste Facebook følgere til sin private facebookprofil på nettet? Mest sikkert og mest ægte (kvalitet)
Avatar billede milter Ekspert
12. marts 2023 - 18:49 #1
Ved at være ærlig!

Og de ord kommer fra én, som alle sine dage har været en stærk modstander af den filosofi, som styrer FB, dvs. ønsket om udelukkende at tjene penge på medlemmernes skriverier. :-)
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2023 - 22:39 #2
Jeg vil ikke anbefale at købe Facebook-følgere, da det kan have negative konsekvenser for din konto og dit omdømme. Mange af de tilbud, du kan finde på nettet, er ofte fra falske profiler eller robotter, som ikke vil interagere med dit indhold eller være til nytte for din konto på nogen måde.

Derudover kan Facebook opdage køb af falske følgere og tage skridt til at fjerne dem fra din konto. Dette kan resultere i et fald i din synlighed og påvirke din troværdighed og tillid blandt dine eksisterende følgere.

Den bedste måde at få ægte følgere på er at oprette indhold, der engagerer og interesserer din målgruppe. Du kan også bruge annoncering på Facebook til at nå ud til en større og mere relevant målgruppe. Ved at opbygge din følgerskare organisk, kan du opnå en mere bæredygtig og engageret følgerskare, der vil være mere værdifuld for din konto og dit brand på lang sigt.