Avatar billede petert Forsker
19. marts 2023 - 16:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vælge rette E-mail

Hej
Jeg kører Office 365, (win) og har 3 e-mail konti til min outlook.
eks. YY( standard), XX, ZZ
Jeg skal brevflette til E-mail, datakilden er Exel liste.
Mit problem er hvor definere jeg hvilken en af mine 3 mail konti der skal sendes fra.
Jeg har nu flere gange sendt, nogle gange sendes fra YY, nogle gange fra xx
I Word>forsendelser>til mail kan jeg ikke vælge / sætte afsender mail konti.
Jeg håber nogle har et bud
på forhånd tak
Petert
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
19. marts 2023 - 18:28 #1
Sæt den e-mailadresse, du ønsker at bruge som afsender, som standard i Outlook før du gennemfører brevfletningen (og stil tilbage igen efter fletning, hvis du ønsker det).

Se f.eks. denne tråd (engelsk): https://answers.microsoft.com/en-us/outlook_com/forum/all/how-to-change-the-senders-email-address-in-mail/86110d33-3330-45b3-a7d4-dc9a5cf2e528
Avatar billede petert Forsker
23. marts 2023 - 08:19 #2
Tak Lene igen for god hjælp