Avatar billede jacob7 Juniormester
20. marts 2023 - 17:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ændring af lysstyrke

Jeg er på min Lenovo laptop kommet til at skrue helt ned for lysstyrken, så jeg nu har total sort skærm. Jeg leder derfor efter en tastaturgenvej til at øge lysstyrken igen. Laptoppens tastatur er tidligere blevet ødelagt af væske, så jeg bruger et trådløst Eletra tastatur.
Jeg har googlet, men kan ikke finde den rette genvej til dette.
Er der nogen der har en løsning?
Avatar billede Peter Guru
20. marts 2023 - 18:38 #1
Det må være F6 og Fn på f.eks. en Lenovo T14. På et fullsize tastatur F6 og den højre Ctrl tast eller Alt Gr. Vil jeg tro.
Avatar billede jacob7 Juniormester
20. marts 2023 - 18:49 #2
Det virker desværre ingen af delene. På Lenovos eget tastatur er det Fn og F12, så vidt jeg kan se, men dette kan jo desværre ikke bruges. Jeg har prøvet med Ctrl og Alt Gr med F12 også på det trådløse tastatur.
Avatar billede Peter Guru
20. marts 2023 - 18:51 #3
Hvilken Lenovo model handler det om?
Avatar billede jacob7 Juniormester
20. marts 2023 - 18:52 #4
Ideapad L340
Avatar billede Peter Guru
20. marts 2023 - 18:55 #5
Så vidt jeg husker så kommer man til BIOS'en ved at holde F1 nede ved opstart af en Lenovo. Man må kunne skrue op inde fra BIOS opsætningen.
Avatar billede jacob7 Juniormester
20. marts 2023 - 19:38 #6
Tusind tak! Det lykkedes med at gå ind i BIOS'en og derfra valgte jeg bare et gendannelsespunkt nogle dage tilbage.
Avatar billede Peter Guru
20. marts 2023 - 19:57 #7
Det var bare godt at høre!