Avatar billede Uvanga Ekspert
22. marts 2023 - 09:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flashrouter for VPN

Jeg er på udkig efter en Flashrouter, som jeg vil anvende til VPN. Jeg kan godt få Router i US, men er der ingen forhandelere i DK? Jeg har søgt på nettet, men kan ikke finde en.
Er der nogen der har erfaring med Flashrouter, og om der findes en forhandler i DK.
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2023 - 12:38 #1
Du kan sagtens finde samme router  model i Danmark og du flasher den selv eller tilføjer VPN delen selv per guides fra din VPN til din router?
Avatar billede Peter Guru
22. marts 2023 - 13:59 #2
Hvad er en flashrouter?
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2023 - 14:07 #3
Hvis du søger Flashrouter vil du kunne finde en hjemmeside på dens navn, hvor de allerede er tilføjet firmwares, dette kaldes flashed, så det er krypteret router.

Flashrouter er selvstændige folk som sælger opdateret router, så du har krypteret router allerede købt hos dem, og det understøttes også at man tilføjer det ønskede kryptering selv.

Forbeholdt vilkår omkring disse, hvis det fejler m.v.
Avatar billede Peter Guru
22. marts 2023 - 14:35 #4
Tak
Avatar billede Uvanga Ekspert
22. marts 2023 - 18:51 #5
Jeg har nu fundet en router jeg kan bruge til formålet👌
Tak for henvisning.