Avatar billede brian Praktikant
22. marts 2023 - 10:39 Der er 1 kommentar

skype

hej jeg har et problem med skype . den har virket upåklageligt siden jeg købte computeren men nu får jeg en fejlmeddelse : a javascript error occurred in the main process når jeg prøver at starte den . har prøvet at nulstille og geninstallere den men det hjælper ikke noget. jeg har lavet en genoprettelse hvor den virkede igen lige indtil jeg genstartede computeren .
er der andre der har prøvet det ?
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2023 - 13:03 #1
Hej! Det lyder som om du har haft en udfordring med Skype. Fejlmeddelelsen, du modtager, indikerer, at der er et problem med en JavaScript-funktion i Skype's hovedproces.

Når du allerede har prøvet at nulstille og geninstallere Skype, kan det være, at problemet ligger et andet sted på din computer. Du kan prøve følgende trin for at løse problemet:

  Installer den igen efter du har afinstalleret den med tredjepart gratis afinstalleringsprogram som vil sørge for at den fjerner installations registre for dig med gratis geek uninstaller eller den gratis udgave revo uninstaller.

  Geek Uninstaller
-Vælg "Free".
https://geekuninstaller.com/download

eller

    Revo Uninstaller
-Vælg "Freeware"
https://www.revouninstaller.com/revo-uninstaller-free-download/

  Færdig?
Installer om igen og se om der er forskel.

Andet tiltag du kan foretage dig for se om det vil løse problem for dig er:

    Sørg for, at dit operativsystem og Skype er opdateret til den nyeste version. Dette kan hjælpe med at rette eventuelle fejl eller problemer med kompatibilitet.

    Prøv at slette Skype's cache og midlertidige filer. Du kan gøre dette ved at følge disse trin:
        Tryk på Windows-tasten + R på dit tastatur for at åbne dialogboksen Kør.
        Skriv "%appdata%" i boksen og tryk Enter.
        Åbn Skype-mappen og slet indholdet i følgende mapper: "Cache", "Cookies", "Local Storage" og "Session Storage".

    Kør en virus- og malware-scanning på din computer for at sikre, at der ikke er skadelige programmer, der forårsager problemet.

    Prøv at køre Skype i kompatibilitetstilstand. Højreklik på Skype-ikonet og vælg Egenskaber. Klik på fanen Kompatibilitet og vælg "Kør dette program i kompatibilitetstilstand for" og vælg derefter en tidligere version af Windows.

    Hvis intet af ovenstående virker, kan du prøve at kontakte Skype's kundesupport eller søge efter en løsning på deres supportside.

Jeg håber, at disse trin hjælper dig med at løse problemet med Skype.