Avatar billede melli Juniormester
27. marts 2023 - 21:03 Der er 3 kommentarer

Hvordan associere fil med app?

Når jeg går ind i internt lager/kivy på min samsung tab a og trykker på en fil, fx program.py, får jeg  besked om, at jeg ikke har en app, der kan køre denne fil.
Men jeg HAR installeret pydroid3. Hvorfor kan tabletten ikke finde den fil?

Jeg kan  selvfølgelig bare starte pydroid3 og så køre programmet, men man burde kunne associere de to ting.
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2023 - 23:59 #1
Vil det ikke være bedst at kigge på undervisninger om programmering omkring Python via Pydroid3 samfundet?

Eller via Kivy samfundet, eller via Python samfundet som ved omkring Pydroid 3?
Avatar billede melli Juniormester
28. marts 2023 - 11:41 #2
Har jeg stillet mit spørgsmål et forkert sted? Beklager, jeg må gøre det bedre.
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2023 - 14:39 #3
😊 Det er helt i orden 🤓

Der er vidst ikke mange endnu som kan hjælpe dig omkring dette, ser jeg. For det ville allerede være svaret, synes jeg