Avatar billede Maria Praktikant
09. april 2023 - 07:58 Der er 3 kommentarer

Hartman Kardon citation multibeam 700

Hej,
Jeg har netop købt dette Hartman Kardon produkt og har problemer med Google Home opsætningen. Jeg kommer så langt som at skulle teste hey Google funktionen, og når jeg siger hey Google, kommer der en lyd/den lyser foran, men mere sker der ikke.
Det virker som om at hey Google funktionen ikke bliver opsat korrekt. Når jeg prøver at gå ind og vil lave voice match, så kan jeg se produktet, men der står at den ikke understøttes.
Er der nogen der kan hjælpe mig, med hvad jeg gør galt?
Mvh Maria
Avatar billede michael_stim Ekspert
09. april 2023 - 13:19 #1
Har selv lige købt en, men ikke sat den til endnu. Har dog koplet mine Citation one højttalere til, og de siger det samme som dine når jeg skal caste, men fungerer ellers fint.
Du har skruet op for lyden?
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2023 - 16:34 #2
Hvis Soundbar er oprettet forbindelse via trådløs forbindelse skal du ind under citation og gemme indstillinger med stemme fra soundbar.

https://no.harmankardon.com/on/demandware.static/-/Sites-masterCatalog_Harman/default/dw634fcb3e/pdfs/HK_Citation_MultiBeam%20700_Owner's%20Manual_EN.pdf

Side 24 herefter nævner eksempel stemme indstillinger for "Voice preset". Følg anvisninger på 25.
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2023 - 16:34 #3
Hopper af 🤓