Avatar billede nu_igen Professor
09. april 2023 - 09:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ipad keyboard kan ikke følge med

Hej. Jeg er ved at være godtvtræt af at skrive på det indbyggede tastatur. Det kan ikke følge med min skrivehastighed og jegver dødtræt af at rette. På et normalt tastatur er jeg lynhurtig med blindskrift i tifingersystem. Jeg er så gammel at jeg har lært det for 65 år siden. Mine børnebørn er imponerede, men det hjælper mig ikke på min Ipad. Jeg har ledt efter en hastighedsbegrænser på min Ipad.
Med venlig hilsen - Ingeborg
Avatar billede puren Ekspert
09. april 2023 - 10:19 #1
skærmen kan nok ikke nå at føgle med så du skal nok havde et keybord ved siden af

personligt ville jeg gå efter et fra logitech de plejer at lavet noget der virker du skal bare sikre dig at det virker med bluetooth
Avatar billede nu_igen Professor
09. april 2023 - 14:15 #2
Tak for svaret. Det er nok for besværligt at slæbe et  ekstra keyboard med. Det skulle jo være nemt med ipad. Jeg lurer lidt på, hvorfor du mener at det er skærmen, der er for langsom.
Ingeborg
Avatar billede puren Ekspert
09. april 2023 - 20:09 #3
besværligt tjaa tjoo måske kommer jo an på hvilken model du har men som her https://www.apple.com/dk/shop/product/MXNK2DK/A/smart-keyboard-folio-til-11-ipad-pro-4-generation-og-ipad-air-5-generation-dansk så er det jo ikke så galt

det var måske ikke helt præcist at skrive at det er skærmen der ikke kan føgle med men touch del af skærmen, det er mit bedste bud at det er den der ikke kan føjle med
Avatar billede nu_igen Professor
09. april 2023 - 20:37 #4
Skærmen skriver meget mere volapyk i eet ord end jeg taster. 🫣
Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
10. april 2023 - 11:05 #6
Jeg har også en iPad gen.5, ingen problemer med tastaturet, og jeg syntes da selv at jeg skriver ret hurtigt, prøv at sætte tempoet lidt ned.