Avatar billede tobberjas Seniormester
09. april 2023 - 14:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sony XM4 kabel

Hej.
Jeg er blind, så derfor stiller jeg dette spørgsmål.
Jeg har nogen Sony XM4 høretelefoner.
Hvis jeg gerne vil købe et ekstra kabel til dem, hvad for et kabel skal jeg så gå efter?
Jeg har købt dette: https://www.avxperten.dk/minijack-kabel/minijack-kabel-clicktronic-casual-1m.asp
Jeg troede det var lige meget, hvad for et kabel jeg købte, men jeg kan ikke få stikket helt ind I hullet på høretelefonerne.
Hvis jeg googler, er det også begrænset hvad jeg kan finde.
Der er kun et I UK på amazone så vit jeg kan se.
Da jeg ikke ønsker at skal risikere at betale told, vil jeg helst gerne købe et kabel I danmark, hvis det er muligt.
Jeg håber der er nogen, som har fundet en løsning.
På forhånd tak.
Avatar billede INK Ekspert
09. april 2023 - 15:43 #2
Formoder det er SONY WH-1000XM4 hovedtelefoner?
Hvis ja, så burde den indkøbte ledning kunne passe. I specifikationerne står der 3,5 mm stik. På hovedtelefonerne er der også et stik til opladning via usb. Men det kan du vel næppe have taget fejl af?
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2023 - 16:08 #3
Ja, det du har fundet er lidt firkantet og WH-1000XM4 har afrundet audio jack, nok bedst med dette?

1 meter minijack kabel i metalgrå med afrundet audio jack
https://www.avxperten.dk/minijack-kabel/minijack-kabel-1m-metalgraa-nedis.asp
Avatar billede tobberjas Seniormester
09. april 2023 - 19:39 #4
Tak for jeres svar. Jeg vil købe et ekstra kabel.