Avatar billede ZeBa Ekspert
19. april 2023 - 00:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mit tastatur driller (måske)

Min halvgamle laptop driller mig: Jeg laver masser af tastefejl, iræ går jeh ikke mellemrum med.
Forlden købte jeg så en ny laptop, og der var ingen problemer.
Kan det mom hjælpe at få et andet tastatur sat på?

I ovenstående har jeg rettet halvdelen af fejlene :(
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. april 2023 - 00:48 #1
Glemte at skrive, at der vist ikke var problemer i begyndelsen jeg havde den
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
19. april 2023 - 04:19 #2
Hvis det er et trådløst tastatur, så skift batteriet ...
Avatar billede poko1 Ekspert
19. april 2023 - 05:55 #3
#2 Et trådløst tastatur på en Laptop?
ZeBa: Jeg har lige været ude for noget lignende på En bekendts ACER!
i Dette tilfælde kunne alt bruges hvis man holdt Esc: knappen nede konstant.
Ved dig kan det sagtens være noget lignende.
og ved udskiftning af tastaturet på hans ACER kørte det hele normalt!
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
19. april 2023 - 06:54 #4
Køb dig en ny labtop og test den først i butikken.
Eller få dit tastatur udskiftet.

Zeba: Når du får det løst så luk tråden!

Så det ikke går som med dine gamle tråde ;-)
Avatar billede puren Ekspert
19. april 2023 - 08:23 #5
prøv nu lige selv, prøv nu lige at tænk hvordan en en bærbar kunne været samlet, evt google change laptop keybord
Avatar billede claes57 Ekspert
19. april 2023 - 18:09 #6
Der findes en masse firmaer i DK, som reparerer/renser dine gamle enheder, og oftest hjælper det.
Der er ikke en gratis løsning for folk, som ikke kan/vil splitte dyret ad, og rense selv (med eget ansvar for at det virker)
Nogle gange er det en reservedel, andre gange bare en times tid på rengøring. Begge dele koster penge.