Avatar billede fjorbak Seniormester
19. april 2023 - 07:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mail program

Jeg havde outlook som mail indtil i går så gik der et eller andet galt, den ville have en kode, jeg gav den den kode som jeg brugte men kom ikke ind, scannede mintlf og denfandt ingen fejl, men alfa omega jeg slettede mailprogrammet. Jeg har office pakken fra 2019 og har opsat på min pc outlook, og denspillede sammen med min mobil uden problemmer.
Da jeg forsøger at installere outlook på min telefon og indsætter min mail adresse siger Microsoft dig kender vi  godt, anvend et andet mailadresse, og så slutter programmet, hvad gør jeg
med venlig hilsen
Jan Fjorbak
Avatar billede puren Ekspert
19. april 2023 - 08:28 #1
brug mobilens eget mail app, outlook mobile er langt fra det program vi kender som outlook på en computer
Avatar billede ebea Ekspert
19. april 2023 - 08:30 #2
Det eneste du ikke skriver, er hvem der hoster din mail. Dette er jo nødvendigt, fot at kunne opsætte et mail program!
Avatar billede fjorbak Seniormester
19. april 2023 - 08:37 #3
Åh det er gigahost.dk, og det er en androi telefon
Avatar billede fjorbak Seniormester
19. april 2023 - 08:44 #4
telefonens mail program fik jeg slettet kan man få det tilbage på nogen måde
Avatar billede fjorbak Seniormester
19. april 2023 - 09:00 #5
Kære venner
Det man bliver forblændet af er et godkend, min mail virker men til jer der var opmærksomme på mit indlæg tak for jeres input, det virker