Avatar billede nu_igen Professor
19. april 2023 - 20:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gøre min blog offentlig?

Hej. Jeg har en  haveblog, www.strikingeshave.blogspot.com
Link til bloggen findes på Facebook under min profil, Ingeborg Hansen, kontaktoplysninger.
Jeg har lagt nogle havebilleder ud i gruppen "vild med have". Nu er der rigtig mange, der gerne vil se flere billeder, men gruppens regler og admin betegner et link til min blog som selvpromovering og det er no go.
Jeg har ikke lyst til at folk sender mig en pb og ad den vej beder om at jeg sender dem mit link.
Det er ret fjollet at admin mener at hjælp til have er selvpromovering.
Jeg har bedt folk om at finde mit link på min facebookside, men nogen skriver at den er spærret.?
Kan i hjælpe mig? Hvad gør jeg for at folk kan finde min blog?
Med venlig hilsen - Ingeborg
Avatar billede claes57 Ekspert
20. april 2023 - 09:12 #1
Det er altså selvpromovering, hvis du linker til en side, som du administrer, og hvor du kan have reklamer/anbefalinger og klik-tællere, så du muligvis kan tjene penge på det.
Om du reelt tjener på klik og/eller promovering er sagen ligegyldig - reglerne er, at det er muligt, og admin vil ikke sidde og følge alle dine opslag for at se, og du rent faktisk tjener penge.

Facebook - tjek, at alle dine opslag er markeret 'offentlige' og ikke 'kun venner'.
Avatar billede nu_igen Professor
20. april 2023 - 09:29 #2
Tak for svaret. Jeg har mine blogge for at føre dagbog over arbejde i haven. Gør ikke reklame for nogen, udover min fine have. Men det er jo admin, der bestemmer.