Avatar billede ZeBa Ekspert
30. april 2023 - 03:39 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Får dette billede op hele tiden

https://www.transfernow.net/dl/20230430r3JU6BUx/7EBchkNQ

Hvordan slipper jeg for det?
Avatar billede 220661 Ekspert
30. april 2023 - 07:47 #1
Vil klart anbefale du bruger denne side https://da.imgbb.com/ til at vise dine billeder.
Jeg mener helt klart der er blevet sagt det til dig før.
Det at men skal trykke på noget for at downloade noget holder folk væk.
Avatar billede falster Ekspert
30. april 2023 - 11:29 #2
Til dette spm. og vel også

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1041842

Tjek om dine konto- og serverindstillinger for din gmail i Thunderbird er således

Servertype: IMAP-mail server (gmail-konto skal være indstillet til imap)
  Servernavn: imap.gmail.com
      Forbindelsessikkerhed: SSL/TLS
      Godkendelsesmetode: OAuth2
  Udgående server (SMTP):
      Servernavn: Google Mail - smtp.gmail.com
      Port: 465
      Forbindelsessikkerhed: SSL/TLS
      Godkendelsesmetode: OAuth2

Med disse indstillinger har jeg ikke problemer.
Avatar billede Jordegern Seniormester
30. april 2023 - 15:09 #3
Det er en dum side at oploade billeder til.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. april 2023 - 15:22 #4
#3 Enig. Man kan ikke gennemskue hvad man henter.
Derfor #1 blev skrevet.
Og spørger ved godt at den side er ønsket fra hjælperne.
Avatar billede ZeBa Ekspert
30. april 2023 - 17:16 #5
#4: Jamen du må da meget undskylde at jeg ikke kunne huske, hvilken side det var. Det skal ALDRIG ske igen.
Avatar billede ZeBa Ekspert
30. april 2023 - 17:20 #6
Avatar billede ZeBa Ekspert
30. april 2023 - 17:21 #7
#2: Hvad mener du med min gmail i Thunderbird?
Avatar billede 220661 Ekspert
30. april 2023 - 18:14 #8
#5 👍
Avatar billede ZeBa Ekspert
30. april 2023 - 18:27 #9
Hver gang nogen kommenterer får jeg en notifikation og logger så ind. Også hvis det bare er en gentagelse af noget der allerede er skrevet. Kan folk ikke bruge tiden på noget andet?
Avatar billede falster Ekspert
30. april 2023 - 18:40 #10
Hvis den email-adresse, der vises på dit billede - g[xxxxxxxxx]5@gmail.com - er en, der (skal) skrives fra og modtages emails til - i Thunderbird, bør tjekkes, at indstillingerne er som nævnt i #2.

Hvis de allerede er sådan, kan jeg desværre ikke komme på andre løsninger.
Avatar billede ZeBa Ekspert
30. april 2023 - 18:48 #11
Det er det ikke. Bruger den faktisk aldrig - kun til min kalender.
Avatar billede ZeBa Ekspert
30. april 2023 - 21:09 #12
#2: Jamen jeg bruger IKKE G-mail
Avatar billede falster Ekspert
01. maj 2023 - 09:09 #13
Hvis disse forudsætninger passer

- Thunderbird er din standardapp til mail
- du har brug for din Google-konto (til mobiltelefon o.l.)
- du vil kendes ved den email-adresse, der fremgår af dit uploadede billede

så tror jeg, at det letteste du kan gøre er at tilknytte email-adressen til Thunderbird og logge ind (én gang). Du kan sagtens have flere email-adresser ("postkasser") i Thunderbird. De ligger som (lodrette) perler på en snor, Og dem du ikke bruger, gør jo ingen skade.)
Avatar billede Jordegern Seniormester
02. maj 2023 - 15:11 #14
Det billede du har oploadet, det er google login. Det kommer hvis du aktiverer et google produkt, uden at være logget ind.
Jeg har en google konto og jeg har thunderbird som standard email program. Jeg har aldrig oplevet en forbindelse mellem google login og thunderbird.
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. maj 2023 - 23:55 #15
Var inde omkring min pc-reparatør, som fixede det. Aner ikke hvad han gjorde, men nu er alt ok.
Men tak for alle kommentarerne.