Avatar billede barth Professor
30. april 2023 - 09:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvid firkant på skærm

Lige pludselig dukker der en hvid firkant op midt på min PC skærm: https://ibb.co/tYZ5YQ8
Jeg kan kun fjerne den ved at genstarte computeren.
Jeg er ikke klar over, hvad der starter problemet.
Kan jeg få hjælp?
Avatar billede 220661 Ekspert
30. april 2023 - 10:21 #1
Prøv at gå i jobliste og se kørende processer. Prøv at lukke processer ned og bid mærke i hvilken proces der lukker vinduet.
Avatar billede barth Professor
30. april 2023 - 10:54 #2
Tak 220661. Du er altid god. Det vil jeg prøve næste gang det sker.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. april 2023 - 14:32 #3
Du kan også prøve at deaktivere programmer der starter med Windows. Det gør også fra jobliste. Men her går du blot ind i fanen start og deaktiverer programmer. Se om det så forsvinder.
Avatar billede barth Professor
30. april 2023 - 14:59 #4
Tak igen. Men det er foreløbig ikke sket igen. Og det er ikke sket ved opstart. Kom pludselig. Hvis / når det sker igen følger jeg dine råd, og vender tilbage med resultatet. Tak igen. 😄
Avatar billede barth Professor
02. maj 2023 - 10:39 #5
Hej 220661.
Så dukkede firkanten op igen, og jeg fulgte dit råd: Så på jobliste og se kørende processer. Lukkede det ene af de to programmer der var. Og vupti: Firkanten forsvandt. Tusind tak for hjælpen.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. maj 2023 - 16:00 #6
Velbekomme.
Du kan søge på navnet på tjenesten/programmer og se hvad det er tilknyttet til. Måske du skal afinstallere et program du bruger og lægge det på igen.
Personligt fjerner jeg alle programmer med Revo Uninstaller Free for at få ryddet helt i bund før jeg lægger nyt ind af samme program.
Avatar billede barth Professor
02. maj 2023 - 16:20 #7
Tak skal du have. :)