Avatar billede ZeBa Ekspert
03. maj 2023 - 00:11 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

LG Contents store: Netværket er afbrudt

For helvede hvor er jeg træt af min pc, min mobil og nu osse mit TV.
Der er noget galt HELE TIDEN, og nu skriver mit TV så

Netværket er afbrudt
Kontroller netværksforbindelsen

Alt fungerer, så hvad betyder det, at Netværket er afbrudt og hvordan Kontrollerer jeg netværksforbindelsen
Avatar billede valby Ekspert
03. maj 2023 - 00:46 #1
Når du kan skrive her til Eksperten. så må dit netværk vel være i orden.?
Med mindre du får signalerne fra forskellige kilder. Jeg får begge gennem et modem.
Jeg har prøvet at se videoer på DR.dk. Der sker altid nedbrud med besked om, at der er noget galt med netværket, og at jeg skal kontrollere det. Men når jeg umiddelbart efter går ind på aviserne, er alt i orden. Jeg har en forbindelse fra yousee på 100 Mbps.  Det er altså hod DR, det går galt, og det er måske det samme med LG ?
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. maj 2023 - 01:04 #2
Aner det ikke, og jeg aner ikke, hvad det betyder
Avatar billede valby Ekspert
03. maj 2023 - 02:34 #3
Man kan skære det ned til, at hvis du har et modem, at din forbindelse er stabil, altså at du ikke oplever, at forbindelsen svigter ind i mellem.
Det lyder som om, at du kører med Wi-Fi. Hvis du gør, kunne du prøve at måle hastigheden, og så vil du nok have gløde af dette link: https://bredbånd.dk/guides/sadan-tester-du-dit-wifi-ikke-kun-din-internethastighed/
Avatar billede valby Ekspert
03. maj 2023 - 02:39 #4
Ups! Der var lige en smutter: gløde = glæde. Det kunne stavekontrollen jo ikke vide.
Avatar billede supportsiden Professor
03. maj 2023 - 10:23 #5
Få din udbyder til at tjekke forbindelsen.
Jeg har Telenor som udbyder på coax forbindelse, den skal af og til justeres
Avatar billede kurtba Ekspert
03. maj 2023 - 22:34 #6
Eftersom det er tv.et som skriver, at netværksforbindelsen er afbrudt, så forstår jeg ikke helt rådene om at kontakte udbyder osv, da der jo umiddelbart intet er galt med øvrige ting på netværket.
Men du plejer åbenbart at have wifi på dit tv, og det kan du så kontrollere ved på fjernbetjeningen at vælge Indstillinger (knap der ligner et tandhjul). Så får du nok en menu frem i højre side af tv, hvor du vælger det nederste punkt - Avancerede indstillinger.
Så får du en menu i venstre side, hvor et af punkterne hedder netværk, og der skal du så ind og tilslutte den til dit wifi igen, da den åbenbart er hoppet af.
Avatar billede valby Ekspert
04. maj 2023 - 03:56 #7
#6
Men hvis spørger kan skrive ind  her på Eksperten med Wi-Fi må forbidelsen vel være i orden?
Avatar billede kurtba Ekspert
04. maj 2023 - 23:15 #8
#7 - ja det er også det jeg mener, og derfor at jeg peger på, at problemet må kunne lokaliseres til kun at dreje sig om tv.
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. maj 2023 - 23:52 #9
Ja, nu er alt ok
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. maj 2023 - 02:02 #10
Men tak for alle forsøgene på at hjælpe  :)