Avatar billede albx Juniormester
04. maj 2023 - 10:03 Der er 1 kommentar

Flexibel Skabelon

Hejsa

På diverse projekter skal jeg lave et katalog, som indeholder forskellige typer (op mod 100), men for hvert projekt er det kun nogle udvalgte jeg skal have med. Jeg tænkte så, om det ikke var muligt at lave en skabelon, hvor jeg tjekkede af hvilke typer jeg gerne vil have med og der så dannes et word dokument med de udvalgt typer. Der skal gerne være en fast forside og efterfølgende indholdsfortegnelse. Tænker at hver type skal oprettes i et dokument, som så kan hentes og samles på en nem måde.

Håber ovenstående giver mening og der er en smart løsning:)
Avatar billede jernrosen3 Forsker
07. maj 2023 - 10:32 #1
Jeg kan forestille mig et samarbejde mellem Excel og Word.

I Excel laver du Kolonner der f.eks hedder:

TYPE -------- HVAD ------------ HVEM ------- HVORNÅR ------ ( Fortsæt selv rækken .... )
---1--------Fremstille noget-----Kurt og Peter --Tirsdage-------
---2--------Fremstille andet----Pia og Mogens---Torsdage----

I Word laver du brevfletning/forsendelse og henter data - Under "Rediger modtagere" kan du vælge hvad du vil hente til dagens opgave/projekt med afkrydsning.