Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
04. maj 2023 - 18:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan man åbne et Instergram billede (Uden at have Instergram Konto) ?

Mærkeligt spørgsmål :
Kan man åbne et Instergram billede (Uden at have Instergram Konto) ?
*
Jeg får, engang imellem et billede sendt fra Instagram.
Men jeg er "kun" på FB.
*
Er det muligt at åbne sådan et billede -
uden at have Instergram konto ?
*
Hvis nej -
Kan man blive medlem af Instergram - Uden at bruge det til andet, end at åbne et billede, engang imellem ?
*
Venlig Hilsen Jørn
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
04. maj 2023 - 20:34 #1
Nåh, det kan man sikkert ikke ....
Avatar billede nopsen Ekspert
04. maj 2023 - 22:42 #2
du kan sagtens oprette en profil uden at bruge den til andet end at se andres billeder.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
04. maj 2023 - 23:05 #3
Tak, nopsen ...
Avatar billede nopsen Ekspert
05. maj 2023 - 20:03 #4
velbekomme :)
Avatar billede claes57 Ekspert
06. maj 2023 - 08:43 #5
I øvrigt: facebook og instagram har samme ejer, så selvom du opretter en ny gmail konto kun til instagram, så ved facebook ud fra din ip-adresse at det er dig, og de linker derfor data fra dine konto samme (hos dem, til data - ikke konti hos dig).
Hvis du er på medier (Berlingeren, ekstrabladet osv) og klikker på 'accepter alle' for at se indhold, så får facebook, instagram, twitter, google med flere dine data.
Så du kan ikke være anonym noget sted på nettet hvis du bruger offentlige sites.