Avatar billede nu_igen Professor
08. maj 2023 - 13:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Google Earth viser forkert matrikel

Hej jeg har tidligere set at min adresse ikke er min, men naboens. Det har ingen betydning haft hidtil, men nu vil jeg måle op til en robotklipper, og så skal leverandøren jo måle den rigtige have op. Hvor kontakter man Google Earth?
Med venlig hilsen - Ingeborg
Avatar billede claes57 Ekspert
08. maj 2023 - 13:35 #1
1) du skal være logget ind
2) i Google Earth / Google Maps er der top/venstre tre streger, klik på dem, og gå ned til 'Dine bidrag' og skriv (husk at klikke på overskriften 'Redigeringer')
og så går der noget tid, og så rettes det ofte
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. maj 2023 - 15:08 #2
Det er bedre at gå direkte til kilden, og se om ikke matriklen er korrekt på https://kort.matrikel.dk/spatialmap