Avatar billede lurup Ekspert
09. maj 2023 - 21:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tjekke speedtest 2 gange i timen

Hej

Findes der en måde jeg kan lave en speedtest af mit netværk 2 gange i timen i et døgn.
Avatar billede puren Ekspert
09. maj 2023 - 21:43 #1
vil du køre en test på speedtest.net pr 30 min??
Avatar billede lurup Ekspert
09. maj 2023 - 21:53 #2
ja tak
Avatar billede puren Ekspert
09. maj 2023 - 22:04 #3
husk lige at din ISP kun skal give dig din hastihed fra din adr. til deres central og ikke til en random site på nettet. så at du har en e.g. en 1000mbit forbindelse til deres central er jo lækkert men hvad hjælper det når i er 5000 kunder på centralen med 1000mbit forbindelser og centralen kun har 1000mbit til ud til nettet

plus den speed test server du tester op imod hvor hurtig er den?? og meget pres er der op den (hvor mange andre end dig er PT i gang med at teste deres forbindelse) ??
Avatar billede falster Ekspert
09. maj 2023 - 23:20 #4
Har ikke selv prøvet. Men den første af disse 3 muligheder - Testmy.net - ser anvendelig ud:

https://www.wikihow.com/Monitor-Internet-Speed-over-Time-on-PC-or-Mac
Avatar billede lurup Ekspert
15. maj 2023 - 22:47 #5
Tak