Avatar billede TheLibrarian Mester
15. maj 2023 - 11:19 Der er 1 løsning

kan ikke scrolle?

Jeg har et sært problem, som uden tvivl skyldes at jeg har gjort noget dumt - jeg ved bare ikke hvad, eller hvordan jeg fikser det.
Jeg har et excelark med 100.000 linjer. Der er en filtersortering sat ind, men ingen koder eller lignende.
Men jeg kan ikke se når jeg scrolle - hverken med piltasterne på tastaturet, eller ved at klikke på pilen yderst til højre i arket. Når jeg bruger piltasterne kan jeg se at cursoren flytter sig, fordi celleangivelsen øverst til venstre ændrer sig, men jeg kan ikke se de celler jeg passerer - og der sker intet når jeg bruger pilen/slideren yderst til højre i arket.
Jeg bruger excel 2016 på PC, og har i øvrigt ikke problemer i andre excelark.

Kan nogen fortælle mig hvad jeg har gjort forkert - og hvordan jeg fikser det?
Avatar billede Dan Elgaard Ekspert
16. maj 2023 - 12:05 #1
Lyder som om, at du er kommet til at fryse ruder mens markøren har stået uden for skærmbilledet - prøv at 'Frigør ruder' igen.