Avatar billede XxElliesFLxX Novice
18. maj 2023 - 13:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke forbinde til dock

Hej. Jeg har lige købt denne targus docking station som skulle kunne koble 2 4k skærme på. https://www.proshop.dk/Dockingstation/Targus-docking-station-GigE/2932064?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=searchengine&gclid=Cj0KCQjwmZejBhC_ARIsAGhCqnd5mCEqr0vBFavuaZv1cVFMdGczfH2JX8B8tnqYPr4ivIvTZdxqhvIaAjWfEALw_wcB

Mit problem er at jeg ikke en gang kan forbinde til min ene AOC skærm via HDMI. Jeg har kun brug min skærm via DisplayPort til min stationære førhen. Dens fejl er "begrænset skærmvisning" nogle som ved hvorfor docking stationen slet ikke kan se min skærm?

Vh Stefan
Avatar billede XxElliesFLxX Novice
18. maj 2023 - 14:00 #1
Jeg har prøvet på to forskellige bærbare pcer og ingen kan se skærmen når docking stationen er sat op.
Avatar billede puren Ekspert
19. maj 2023 - 12:43 #2
kan din bærbar levere nok strøm til den?
har du installeret driver??
Avatar billede XxElliesFLxX Novice
19. maj 2023 - 13:13 #3
Ja det kan den. Har snakket med Proshop. Det skyldes at min pc ikke har Thunderbolt. Så jeg lukker tråden her.