Avatar billede lurenfox Novice
25. maj 2023 - 21:58 Der er 2 kommentarer

2 * displayport eller 1 display port og 1 hdmi

Når jeg køre med 2 skærme. Gør det noget begge skærme er tilkoblet displayport på skærmkortet eller skal jeg sætte main skærm til displayport og den anden i hdmi?

Ved ikke om det har noget at sige?
Avatar billede martens Guru
26. maj 2023 - 06:24 #1
Displayport har en langt større båndbredde, end HDMI-porten.
Det vil sige at på Displayporten er der mulighed for større opløsning samt opdateringsfrekvens, end på HDMI-porten.
Ved "normale" forhold vil HDMI kunne klare de flestes behov.
Avatar billede supportsiden Professor
26. maj 2023 - 13:33 #2