Avatar billede logbuilders Mester
28. maj 2023 - 09:18 Der er 4 kommentarer

Bus højtaleranlæg

Mange busser har anlæg som fungerer dårligt.
Findes der en løsning, hvor passagerer kan lytte på deres mobil og høre chauførens annonceringer og historier, hvilket ville være optimalt i turistbusser.
Har netop været på en tur i det nordjyske med orientering om steder, historie og mange vittige lokale fortællinger, som kun et fåtal kunne høre.
Det må findes og jeg har lovet chauføren  et par tips
Avatar billede claes57 Ekspert
28. maj 2023 - 15:48 #1
som med høreapparater - hvis bus kan sende lyd over bluetooth, så kan dem med mobiler (og lyttebøffer) koble på der.
Avatar billede supportsiden Professor
28. maj 2023 - 16:24 #2
Live sending fra YouTube eller FB
Avatar billede logbuilders Mester
28. maj 2023 - 18:34 #3
Mig bekendt kan kun een bruger koble sig på - eller er der tale om specielt udstyr ?
Avatar billede store-morten Ekspert
28. maj 2023 - 20:10 #4
MS Teams