Avatar billede TTA Seniormester
06. juni 2023 - 18:00 Der er 4 kommentarer

Kan kun afspille bestemte videoer på Facebook

Er der nogen, der har et bud på, hvorfor det kun er nogle videoer på Facebook, jeg kan afspille på mobilen?

Jeg har indstillet mobilen til ikke at afspille videoer automatisk (da videoerne så starter så snart jeg scroller forbi dem).

Jeg har tømt cachen og genstartet mobilen. Alligevel er det kun nogle videoer, der kan afspilles. Det virker ret tilfældigt hvilke videoer, der kan afspilles, men (sjovt nok) så er det primært reklamefilm, der fungerer. Videoopslag fra private grupper virker ikke - jeg kan trykke lige så tosset jeg vil på play-knappen; der sker intet...
Avatar billede supportsiden Professor
07. juni 2023 - 15:13 #1
Bruger du FB app, FB lite app eller web ?
Bruger dy app, så afinstaller og geninstaller
Avatar billede TTA Seniormester
07. juni 2023 - 17:34 #2
FB App. Har prøvet at afinstallere og geninstallere - gør ingen forskel...
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2023 - 19:51 #3
Privat grupper kan være årsag at du ikke kan afspille dem, hvis du ikke er medlem.

Er du derimod medlem og kan ikke afspille det, kan det jo være personen som har valgt at dele den har sat begrænsning hvem der kan afspille dette?

Medmindre det ikke virker som det skal fra smartphone enhed, men virker efter hensigten fra f.eks. computer/bærbar/tablet/iPad?

Ren spekulation her. Jeg hopper af.
Avatar billede TTA Seniormester
08. juni 2023 - 10:22 #4
Jeg er medlem af de fleste af de pågældende grupper. Men kan ikke afspille nogen af videoerne. Kun videoer, der er, eller har karakter af reklamer; de går sjovt nok igennem...