Avatar billede Philip Kuhlmann Seniormester
09. juni 2023 - 13:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gmail viser ikke længere mail der er ældre end ca. 3 måneder. Hvordan ændres det?

Anvender Windows 11 Home og Gmail.
Men efter jeg blev hacket, kan jeg ikke længere gå mere tilbage i tidligere mail (sende og modtagne mail) end ca. 3 måneder. Alle de foregående 10 år er væk!

Er der nogen måde hvorpå man kan 'åbne' for tidligere modtagne og sende mail?

På forhånd tak.
VH Philip
Avatar billede INK Ekspert
09. juni 2023 - 14:15 #1
Kan du se dem i Google webmail under "alle mails"?
Hvad mener du med du blev hacket? Har nogen kunnet logge ind på din konto?
Avatar billede Philip Kuhlmann Seniormester
09. juni 2023 - 14:52 #2
Hej Ink
Ja, jeg har været hacket, idet flere samlinger af (bl.a. en retssag) er blevet slettet.
Tak for svar, da jeg gik ind i "Alle mails" og klikkede på de 3 prikker og klikke på "Se flere", kom de 2 pile frem '<' og '>' (de var der ikke tidligere).
Så tak for hjælpen :D)