Avatar billede Philip Kuhlmann Seniormester
10. juni 2023 - 15:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan får man hardware acceleration til at funger på Bærbar Win 11 Home

Hej alle vidende
Jeg har en dansk Win 11 bærbar, hvor hardware accelerationen ikke længere virker efter en opdatering.
Jeg har søgt, og kun fundet engelske vejledninger/video.
Men dem forstår jeg ikke, da jeg ikke finder det samme fra de engelsk til danske ord.
Ved nogen hvordan man gør på Dansk?

På forhånd tak.
VH Philip
Avatar billede Philip Kuhlmann Seniormester
10. juni 2023 - 16:47 #2
Tak til ink
Det virkede, er livet ikke herligt, lidt hjælp og man kan igen nyde livet :-D