Avatar billede ZeBa Ekspert
14. juni 2023 - 20:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Edge

I går lavede min laptop noget mærkeligt - noget der lignede en opdatering. Og det resulterede bl.a. i, at mine mails forsvandt og at min favoritter forsvandt.
Kan jeg finde dem igen på en eller anden måde?
Og før skulle jeg klikke på enikon i øverste venstre side for at tilføje siden til favoritter på favoritlinien, men nu kommer der ikke nogetpå favoritliniern.
Avatar billede supportsiden Professor
14. juni 2023 - 23:00 #1
Klik på de 3 prikker oppe til højre
Klik på Favoritter
Klik på de 3 prikker i pop-up vinduet
Her finder du indstillinger for favoritter
Avatar billede ZeBa Ekspert
15. juni 2023 - 02:07 #2
Mange tak :)
Avatar billede ZeBa Ekspert
15. juni 2023 - 18:19 #3
Men du svarede ikke på, hvordan jeg får mine favoritter og mails tilbage
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. juni 2023 - 12:41 #4
Hvordan hænger Edge og dine mails sammen?