Avatar billede BFV Juniormester
22. juni 2023 - 09:52 Der er 1 kommentar

Form Auto nummerering baseret på svar

Hej,

Jeg leder efter et værktøj til selv at give nye versionsnumre af designs.
Den skal øge tallet med 1 hvis svaret i et andet felt er true.
Dette skal i gøres for 3 nummerserier, som sammen giver en version.
udgangspunktet er versionen 1.0.0, hvis man så svarer true til at designændringen er så stor at det er helt anderledes end tidligere, skal det første tal ændres til 2. er det en lidt mindre ændring, så er det andet tal der skiftes til 1 og en endnu mindre ændring, så er det sidste tal der ændres til 1.

Nogle gode bud på hvilket software jeg kan bruge til at lave sådan et redskab?
Avatar billede acore Ekspert
22. juni 2023 - 11:32 #1
Excel?

Med en knap, der tæller versionen op baseret på om det er en Stor, Mellem eller Lille ændring