Avatar billede ZeBa Ekspert
25. juni 2023 - 04:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke sende

Jeg har forsøgt at sende en kontrol mail til en anden af mine mail adresser vha, Thunderbird
Så får jeg beskeden: Message considered spam
Og når jeg i stedet bruger min webmail får jeg bare beskeden: Kunne ikke sende mail
Hvad fanden er det for en umyndiggørelse. De kunne da i det mindste fortælle, hvad der er galt med mailen.
Jeg er dødtræt af igen ogigen at blive umynddiggjort af de skide systemer. Og der er vel ikke noget at gøre - eller er der?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. juni 2023 - 07:01 #1
Hvis du nu skriver noget pænt til dig selv, så kommer den nok igennem.

Mails, der stort set er tomme og evt også uden emne, har det svært - hvorfor skulle en modtager være interesseret? Spam-filtre ser ikke, at det er fra dig og til dig når det er 2 forskellige adresser
Avatar billede supportsiden Professor
25. juni 2023 - 11:24 #2
Send en mail til ping[at]tools.mxtoolbox.com - den svarer som regel men giv den lidt tid
Tjek for blacklist på https://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx
Avatar billede valby Ekspert
25. juni 2023 - 14:15 #3
Har du prøvet i Thunderbird, at markere din mail som "Ikke spam" og prøvet igen?
Det skulle gerne huske det til næste gang.
Og selv om Thunderbird opfattede mailen som spam, fik du den vel alligevel ?
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. juni 2023 - 21:09 #4
#3: Hvordan gør man det?
Avatar billede valby Ekspert
27. juni 2023 - 15:57 #5
Højreklik på mailen. Under "Marker" er der mulighed for at markere som mail, eller
som ikke mail.