Avatar billede Auto Novice
28. juni 2023 - 20:27 Der er 3 kommentarer

SATA ssd hvilken Bit/cell er bedst

Jeg leder efter en ssd med 2 eller 4tb men jeg ved ikke så meget om hvad der er bedst jeg kan ikke bruge m.2 så nogle der kan anbefale en SATA ssd til en gaming computer og om det det skal være SLC, MLC, LTC, QLC
Avatar billede valby Ekspert
28. juni 2023 - 21:16 #1
Du giver for få oplysninger. Men under alle omstændigheder; Hvis det er til Windows, så er SSD det hurtigste, men er det til installation af spil, så er en mekanisk disk lige så god, og meget billigere. Til SSD, kan jeg anbefale Samsung.
Avatar billede Henrik Hansen Forsker
29. juni 2023 - 14:42 #2
Personlige bruger jeg Samsung 870 EVO SATA SSD i min gamle PC, men har også brugt WD Blue. Samsung laver også SSD'er i QVO. Forkel mellem EVO og QVO?? Og måske svar (evnt. mere fovirring) på hvad SLC, MLC, LTC, QLC : https://www.digitaltrends.com/computing/samsung-qvo-vs-evo-guide/
Avatar billede valby Ekspert
16. juli 2023 - 15:51 #3
@Auto
Du bør lukke dit spørgsmål.