Avatar billede ErikHg Ekspert
06. juli 2023 - 19:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

DVD "Jewel case" plastcover til opbevaring sf DVD.

Jeg leder efter et sted hvor man kan købe DVD "jewel case" hylstret som DVD´erne opbevares i". Man kan flere steder købe disse hylstre til to eller flere DVD, men jeg kan ikke finde noget sted hvor man kan købe hylstre til kun én DVD. Der findes hylstre til én DVD, men det er de tynde. Dimensionerne på den jeg søger er 135 mm x 190 mm x 14 mm.
Jeg købte tidligere disse hylstre i Tyskland der hed "Billig Medien", men dette firma er desværre lukket.

Jeg håber at nogen kan hjælpe.
På forhånd tak.
Mvh.
ErikHg
Avatar billede kurt54 Ekspert
06. juli 2023 - 19:50 #1
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. juli 2023 - 20:19 #2
Det er lige præcis denne type jeg leder efter.

Takker mange gange for hjæpen👍
Avatar billede thov Forsker
06. juli 2023 - 20:20 #3
Du kan hente 5 stk. hos mig, 2830 Virum - koster gratis.
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. juli 2023 - 20:29 #4
#3 - Takker for tilbudet, men der er lidt for langt. Jeg har bestilt 2 x 50 hos Føniks Computer jfr. linket i #1.
Avatar billede kurt54 Ekspert
06. juli 2023 - 22:54 #5
Ja linket viser nu ikke mere vej fil Føniks som da jeg lagde det op  :-)  - nu viser det kun vej til en tysker. Sådan er det vel at linke til pricerunner.
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. juli 2023 - 11:29 #6
Tilfjølese: DVD-omslagene er i dag 13/7 ankommet fra Føniks Computer👍