Avatar billede nu_igen Professor
20. juli 2023 - 19:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Instagram - se billeder

Hej. Jeg følger kun børn og børnebørn på Instagram. Når der popper et billede op med en rød ring omkring kan jeg se billedet den ene og første gang jeg klikker på det. Derefter er det helt væk og jeg kan ikke genfinde det. Er det bevidst fra afsender eller har jeg misset noget?
Ingeborg.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. juli 2023 - 11:43 #1
Instagram har en række små afsender-ikoner øverst (en del med rød ring omkring) De er valgt af afsender til engangsvisning, og forsvinder helt fra systemet efter (jeg tror) ca 24 timer.
Hvis du scroller ned på siden, så ligger opslag der i lang tid - Hvis du klikker direkte på navnet på en af dem, så skifter instagram over til at vise dig alle (pånær det korte) opslag fra den konto.
Avatar billede nu_igen Professor
21. juli 2023 - 13:37 #2
Tak for svaret. Nu forstår jeg "en gangsbillederne"