Avatar billede ferretsdk Mester
21. juli 2023 - 17:50 Der er 4 kommentarer

Google-tjenester virker ikke?

Jeg har et problem med google wallet, når jeg åbner appen popper den op med et tomt billedet det vil sige der er et kattehovedet ikon men appen er kun åben i  1 sekund, hvor den så bliver minineret, samme sker hvis jeg prøver at åbne det nu minimeret billede/app.

Jeg prøvede at gå ind i indstillinger på min mobil og klikkede på google-tjenester og den kommer bare op med et helt hvidt billedet og så sker der ikke mere, virker frosen hvilket måske også er grunden til wallet ikke virker?

Har også haft et underligt problem med mcdonalds appen som konstant giver mig fejl hvis jeg prøver at betale via appen, uanset om jeg så bruger googlepay, kreditkort osv. intet virker og fejlen siger prøve igen senere....right..

Skal jeg virkelig lave en total reset af mobilen eller findes der en bedre løsning?

Min mobil er en samsung galaxy s23 ultra.
Avatar billede ferretsdk Mester
21. juli 2023 - 17:52 #1
Har selvfølgelig prøvet at genstarte mobil og afinstallere og installere wallet uden nogen effekt.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. juli 2023 - 00:06 #2
Gå ind i Android apps indstillingerne, og slet appens cachedata. Det plejer at hjælpe. Gør der ikke det, kender jeg kun fuld Reset.
Avatar billede ferretsdk Mester
22. juli 2023 - 01:24 #3
Har slettet cache i wallet ingen forskel, kan ikke slette google-tjenester cache kan heller ikke afinstallere det, går ud fra det er en ting mobilen bare har fast fra start...
Avatar billede claes57 Ekspert
22. juli 2023 - 19:31 #4
Start med at skifte adgangskoder på alt vedr betalinger og google i øvrigt på alle enheder (pc/tablet/telefon).