Avatar billede Filholm Seniormester
07. august 2023 - 15:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Knap

Jeg vil gerne indsætte en knap i et ark - der består af flere ark/faner. ;-)

Knappen skal være på et ark der hedder "Bonus Beregner".
Den skal kopiere værdierne fra cellerne AH4:AH39 over i et andet ark der hedder "Opsamling", her skal de indsættes i cellerne AI4:AI38.

Det skal nævnes at værdierne i "Bonus Beregner" er "=sum", altså de værdier der står i AH4:AH39 er alle "=sum".

Håber at det giver mening.
Avatar billede jens48 Ekspert
07. august 2023 - 15:42 #1
Jeg kan ikke se om du vil have linje 39 med, Men i dette eksempel har jeg inkluderet den.

Sub Button1_Click()
Range("AH4:AH39").Copy
Worksheets("Opsamling").Range("AI4").PasteSpecial Paste:=xlPasteValues
End Sub
Avatar billede Filholm Seniormester
07. august 2023 - 16:08 #2
Tak for indput.

Jeg spurgte "aiexcelbot.com" og fik et brugbart svar.