Avatar billede Isa Praktikant
19. august 2023 - 10:10 Der er 5 kommentarer

Geninstallere

Hej
Jeg står i et problem og ved ikke hvordan jeg skal løse det og Beder derfor om jeres hjælp.
Sagen er jeg gerne vil sælge min Mac, derfor har jeg slettet alt indhold på min Mac og har geninstalleret og den nye ejer kan tage den i brug. Da jeg prøve selv at starte min Mac op ved at skrive min Apple id og iCloud skulle jeg derefter læse vilkår og betingelser og trykke på enig. Når jeg har læst det, kan jeg ikke få lov til at trykke på enig. Jeg har prøvet at starte forfra og kan heller ikke. Det er en MacBook Air 2015 og det er OS X El capitan der er installeret. Hvad gør jeg? Jeg kan ikke give den til den nye ejer hvis jeg ikke 100% ved at den kan starte.
Håbe nogen kan hjælpe.
Avatar billede puren Ekspert
19. august 2023 - 14:57 #1
Gætter på at du ikke sat et flugeben eller scrollede til bunden eller noget

Apple har lavet en guide https://support.apple.com/da-dk/HT201065
Avatar billede Isa Praktikant
19. august 2023 - 17:13 #2
Hej
Jeg scrollede helt ned til bunds og kunne stadig ikke klikke på enig, så jeg startet forfra med st geninstallere og det virket :)
Avatar billede Richard Thune Forsker
20. august 2023 - 11:08 #3
Og så skal du skynde dig at slette det hele igen.
Følg denne vejledning. https://support.apple.com/da-dk/HT201065
Du vil da ikke aflevere en Mac der har dine mest følsomme oplysninger.
Og det betyder også at den nye bruger ikke kan sætte den op som han vil.
Avatar billede Isa Praktikant
20. august 2023 - 12:14 #4
Ja, har slettet det hele igen og problemet er løst. Tak for hjælpen :)
Avatar billede LiliO Praktikant
06. december 2023 - 21:34 #5
Jeg har præcis samme problem, men jeg har prøvet at slette det hele igen og det virker stadig ikke.. hvad gør jeg?