Avatar billede slotski Juniormester
20. august 2023 - 11:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Forlænge ethernet signal (vil gerne flytte Apple TV fra wifi til Lan)

Min far har brug for hjælp til netværk. Han kører idag på wifi fra Fastspeed, men oplever ofte problemer.
Han har Apple Tv som pt. er koblet på via wifi, men selvom forbindelsen er god, så får han ofte problemer og vil gerne have det over på ethernet hvor han har testet det et par dage.

Han er ikke interesseret i at trække kabel, da det vil kræve en del "ombygning". Så mit spørgsmål er, hvad vil være smart og brugbart at købe af enten Mesh, forstærkere, forlængere eller hvad de nu kaldes. Jeg kan se Fastspeed generelt foreslår Mesh som både giver kablet og trådløs forbindelse. Jeg har kigget på en TP Link extender fra proshop til 127,- men syntes kun de skriver wireless.
Avatar billede hjolsen Ekspert
20. august 2023 - 12:16 #1
Avatar billede Uvanga Ekspert
20. august 2023 - 12:36 #2
Jeg anvender selv Devolo Powerline til TV, og det fungerer perfekt. Devolo er dog noget dyrere end det sæt vist i #1.
Men alt i alt en god løsning hvis man vil undgå at trække kabel.