Avatar billede diina Nybegynder
30. august 2001 - 22:35 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Web Cam Problem

Uanset hvilket program jeg bruger til mit web cam, rebooter min comp. uden varsel. Nogle gange efter få sec. andre gange efter ½ time... Den er især gal når jeg bruger Eyeball - http://www.eyeball.com ... Help ! Hvad skyldes det ?
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
30. august 2001 - 22:46 #1
Hvilken port bruger dit cam ?

Hvilken Windows bruger du ?

Hvilket mærke er dit cam ?
Avatar billede diina Nybegynder
30. august 2001 - 22:50 #2
port: USB

Win: 2000

Mærke: Media Line Pc Video Kamera ML-397
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
30. august 2001 - 22:53 #3
Har du husket at slå USB til i bios ?

Kører dit Win 2000 perfekt uden cam ?

Har du prøvet at sætte cam\'et til en anden com ?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
30. august 2001 - 22:55 #4
prøv at højreklikke på \"my computer\" >> properties >> advanced >> startup & recovery - under punktet system failure fjerner du hakket i \"send a administrative....\" samt \" automatically reboot\".
Avatar billede diina Nybegynder
30. august 2001 - 23:21 #5
Får nu en blå skærm fejl: \"Starter lagring af den fysiske hukommelse. Lagring gennemført. Kontakt systemadmin. \"....
Avatar billede diina Nybegynder
31. august 2001 - 00:09 #6
Well...Det er vist ikke meningen jeg skal vise mit fjæs på web cam..*suk*...Men tak for hjælpen, guys *s*...