Avatar billede Atlas Novice
27. august 2023 - 11:25 Der er 1 løsning

Afkrydsningsfelt

Mine dokumenter er ikke i fuld skærm og når jeg skriver er teksten på størrele med en streg
Beskeden er at jeg skal i
# 1 Indstillinger
# 2 Vælge fjern markering i afkrydsningsfelt

Men # 2 findes ikke

Hvordan kommer jeg tilbage til før fejlen?
Avatar billede jernrosen3 Forsker
28. august 2023 - 08:13 #1
Med dit aktuelle dokument åbent kan Du gøre flere ting:

1. I fanen "Vis" - feltet "Zoom" - kan Du selv vælge din grad af zoom eller 1 side eller...

eller

2. Ctrl + 0 (nul) giver Dig hele siden tilbage

eller

3. Hold Ctrl nede mens Du ruller på musehjulet

Dit zoom-niveau skulle gerne huskes næste gang Du åbner dokumentet.

Din besked med afkrydsningsfelt kan måske have noget at gøre med "Vis kladde-kvalitet"