Avatar billede arnepedersen Forsker
10. september 2023 - 09:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

www.googleadservices.com er blokeret

På mange hjemmesider får jeg denne besked når jeg forsøge at komme ind.
www.googleadservices.com er blokeret.
Håber i kan hjælpe.
Avatar billede puren Ekspert
10. september 2023 - 10:12 #1
du har en ad blocker der blokere for googleadservices

det link du klikker på er ikke til proshop.dk med til googleadservices som der så sender dig videre til proshop men da du har blokeret googleadservices kommer du ikke længere, så her er adblock en dårligt ting dog må ville jeg se det som hvad adblocker skærmer mig for opvejer det
Avatar billede 220661 Ekspert
10. september 2023 - 11:41 #2
Man kan lave regler for forskellige sider i Ublock som jeg bruger. Nogle sider er den deaktiveret i andre blokerer den i.
Avatar billede arnepedersen Forsker
10. september 2023 - 11:49 #3
Jeg har fjernet Browserbeskyttelse fra F-Secure. Og nu virker det. Undrer mig fordi det er en del as Yousees pakke.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2023 - 14:53 #4
Mon ikke du kan finde undtagelses vejledninger fra F-Secure, eller send forespørgsel fra deres F-Secure support.

Her bliver der nævnt, at man kan deaktivere den, og de snart finder opdateret udrulning snart.

https://community.f-secure.com/en/discussion/126842/f-secure-plugin-for-firefox-does-not-open-google-sponsored-pages-www-googleadservices-com

https://community.f-secure.com/en/discussion/127076/f-secure-plugin-for-chrome-does-not-open-google-sponsored-pages-www-googleadservices-com

🙃Jeg hopper af her.