Avatar billede Mojo_dk Novice
17. september 2023 - 07:15 Der er 1 kommentar

Struktur og arkitektur

Hej - Jeg skal igang med at udvikle en app der skal rumme ca. 2000 brugere

Nogle experter derude der kan rådgive ift. disse emner:

Udvikler appen i React Native
Skal bruge en dashboard, hvad tænker i er bedst at udvikle web dashboard i?

- App arkitektur, som den bygges robust!
Både database arkitektur men også koden

Hosting
Hvor kan jeg hoste databasen
Hvor kan jeg hoste hjemmesiden (Dashboard)
Avatar billede arne_v Ekspert
18. september 2023 - 15:49 #1
Altså vi snakker:

mobile app----web service------------------database
browser-------admin web application----------|

?

Hostning bør ikke være et problem. Hvis dine server side teknologi valg matcher kan du tage et helt almindelig web hotel. Ellers kan du hoste i public cloud (AWS, Azure, GCP eller OCI alt efter dine præferancer).