Avatar billede frem-ad Professor
19. september 2023 - 15:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MP4 fil lyd billed passer ikke sammen

Hej
Jeg har et par MP4 video, der gik i stå, så dem kørte jeg repration igennem Wondershare Repairit, det lykkes så video kunne afspille. Men nu når video kommer 15 min hen, så passer billede og lyd slet ikke sammen. Kan jeg gøre noget ved det?
Avatar billede bvirk Guru
19. september 2023 - 17:14 #1
'Wondershare ...' - hvis noget er for godt til at være sandt så er det det nok - ligesom 'heavy duty' batterier i en lavpris butik - ikke kun den evindelige allesteds værende kapatilisering af ønsketænkning men nærmest så direkte en etikette på snavs at ingen kan klandres.

Den mp4 er måske defekt og så er der ikke noget at gøre ved det.

Men ellers kan den splittes i lyd og billede og måske samles igen et video redigeringsprogram - hvis lyden er kontinuerlig så en heldig ramt start synkronisering gælder hele vejen. Der kan splittes med ffmpeg og måske også i en af de mange tilgængelige video redigeringsprogrammer.
Avatar billede frem-ad Professor
19. september 2023 - 18:44 #2
Wondershare har rigtig mange programmer og mange synes jeg lover for meget.

Men program der kan reparere en defekt MP4, det kunne jeg ikke finde andet der kunne, og så kendte jeg en der havde programmet, der trods alt gjorde videoen kunne afspille og ikke bare gik i stå efter 6 min.
Men som jeg skrev er fejlen der ikke fra starten, lyden kommer bare til at halte mere og mere efter
Avatar billede frem-ad Professor
24. januar 2024 - 18:32 #3
Ikke løst.
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
25. januar 2024 - 11:15 #4
Kun idag har Giveaway of the day et program du måske kan prøve at bruge på dine ødelagte MP4 filer.

Link...
https://www.giveawayoftheday.com/anymp4-video-repair/

Læs readme.txt filen for at se hvordan du registrerer programmet.
Licensen gælder i et år

Måske værd at forsøge