Avatar billede Pia Praktikant
24. september 2023 - 12:41 Der er 2 kommentarer

Hjælp til at gemme Mov filer fra JVC kameras harddisk

Hej.
Min afdøde mor havde et videokamera JVC GZ-HD3E og jeg ønsker virkelig meget at kunne overføre og gemme videofilerne fra harddisken til min MAC.
Mange minder gemt der.
Der medfølger en DVD Digital Photo Navigator ver. 1.5, men til windows
mon jeg kan bruge et andet program på MAC til at gemme videofilerne via USB på computeren ? og hvilket ?
På forhånd tak
mvh. Pia
Avatar billede kurt54 Ekspert
24. september 2023 - 12:53 #1
Det optræder som USB Mass Storage Device - det burde en Mac også kunne læse - kopier kun fra devicen ikke slette eller omdøbe. du skal så finde dem i stifinder på MAC hedder det vist Filefinder.

Select [USB Mass Storage Device] or[USB Disk], and then click

https://www.manualslib.com/manual/81032/Jvc-Gz-Hd3u.html?page=55#manual
Avatar billede puren Ekspert
24. september 2023 - 17:38 #2
installer bootvcamp på din mac og boot i windows